PODD | Hur gör man en lyckad intervju i direktsändning? Och blir bitcoin-annonserna Googles fall ? Det snackar vi om i nya avsnittet av vår mediepodd.
Den Svenska Modellen är en podd om journalistik och medier som produceras i samverkan mellan Dagens Arena och Kvartal. I det tjugosjunde avsnittet diskuterar chefredaktörerna Jörgen Huitfeldt och Jonas Nordling om de stora techbolagens annonslösningar har spårat ur och därmed gett ny luft åt myndigheter som vill övervaka av deras verksamhet.
Dessutom ger Jörgen Huitfeldt sina fem gyllene regler för en lyckad intervju i direktsändning. Och Jonas Nordling fyller på med två regler till.
Du hittar avsnittet ovan, eller här.
Dagens Arenas poddar finns i de flesta spelare, eller här. Prenumerera gärna i din spelare så missar du inget avsnitt av någon av våra poddar.
Följ Dagens Arena på Facebook och Twitter, och prenumerera på vårt nyhetsbrev för att ta del av granskande journalistik, nyheter, opinion och fördjupning.